domenica 15 giugno 2014

Domenica con la canzone polacca - giorni della settimana

Ecco a voi una proposta simpatica per una domenica con musica e lingua polacca -
 la canzone del gruppo anni '60 e '70 "Niebiesko-Czarni" Niedziela będzie dla nas (La domenica sarà per noi) :) 
Ascoltando potete ripassare i giorni della settimana in polacco! Miłej niedzieli! :)





Niebiesko-Czarni - Niedziela będzie dla nas

W poniedziałek, w poniedziałek ja nie mogę
Bo pomagam mamie
A we wtorek, a we wtorek i w środę
Ty masz w domu pranie
No a w czwartek, no a w czwartek ja mam dyżur
W piątek, w piątek dwa zebrania
Ty w sobotę, ty w sobotę też nie możesz
Bo na lekcje ganiasz

Ale za to niedziela,
Ale za to niedziela,
Niedziela będzie dla nas

A za tydzień
W poniedziałek ty nie możesz
Bo pomagasz mamie
A we wtorek, a we wtorek i w środę
Ja... mam w domu w pranie
No a w czwartek, no a w czwartek ty masz dyżur
W piątek, w piątek dwa zebrania
Ty w sobotę, Ty w sobotę też nie możesz
Bo na lekcję ganiasz

Ale za to niedziela,
Ale za to niedziela,
Niedziela będzie dla nas

Nessun commento:

Posta un commento